Náš tým

doc. PhDr. Lenka Krejčová, Ph.D.
- spoluzakladatelka a členka vedení školy
- Centrum podpory a poradenství
- koncepce školy, tvorba školního vzdělávacího programu
- spolupráce s vysokými školami a zahraničními partnery
doc. PhDr. Lenka Krejčová, Ph.D.
Pracuji jako psycholožka v neziskové organizaci DYS-centrum Praha, z. ú. Nabízím diagnostiku, poradenství, konzultace i dlouhodobé terapie dětem i dospělým. Pracuji s jednotlivci, s celými rodinami a někdy i s učiteli klientů.
Podílela na různých výzkumných projektech, v minulosti jsem učila na Katedře psychologie FF UK. Píšu knihy, např. Žáci potřebují přemýšlet, i odborné články.
Ve své práci se snažím postupovat v souladu s principy tzv. kognitivního přístupu ke vzdělávání. Jinými slovy hledám při diagnostice i práci se žáky způsoby, jak podněcovat jejich přemýšlení. Jak je aktivizovat při učení, aby z něj měli radost, učili se s porozuměním a aby ukázali, jaký je jejich mnohdy i skrytý potenciál.
V souladu s těmito principy postupuji i při diagnostice. Za její cíl pokládám porozumění procesu učení a přemýšlení dětí i dospívajících. Věřím, že každý má potenciál dalšího růstu.
Podílela na různých výzkumných projektech, v minulosti jsem učila na Katedře psychologie FF UK. Píšu knihy, např. Žáci potřebují přemýšlet, i odborné články.
Ve své práci se snažím postupovat v souladu s principy tzv. kognitivního přístupu ke vzdělávání. Jinými slovy hledám při diagnostice i práci se žáky způsoby, jak podněcovat jejich přemýšlení. Jak je aktivizovat při učení, aby z něj měli radost, učili se s porozuměním a aby ukázali, jaký je jejich mnohdy i skrytý potenciál.
V souladu s těmito principy postupuji i při diagnostice. Za její cíl pokládám porozumění procesu učení a přemýšlení dětí i dospívajících. Věřím, že každý má potenciál dalšího růstu.

Mgr. et Mgr. Zuzana Hladíková
- spoluzakladatelka a členka vedení školy
- koncepce školy a tvorba školního vzdělávacího programu
- finanční stránka školy, rozpočty, dotace a granty
- Centrum podpory a poradenství
Mgr. et Mgr. Zuzana Hladíková
Působím jako psycholožka v neziskové organizaci DYS-centrum Praha, z. ú. Kromě práce s klienty od předškolního věku po středoškoláky se podílím na zajištění chodu organizace. V minulosti jsem pracovala ve speciálně pedagogickém centru se žáky s poruchami učení a chování.
Absolvovala jsem několik kurzů metody Feuersteinova instrumentálního obohacení, jejíž principy pravidelně a s chutí aplikuji jak při práci s klienty, tak v každodenním životě.
Snažím se u každého najít jeho silné stránky, tedy schopnosti a dovednosti, kterými vyniká, a podporovat jeho další rozvoj.
Absolvovala jsem několik kurzů metody Feuersteinova instrumentálního obohacení, jejíž principy pravidelně a s chutí aplikuji jak při práci s klienty, tak v každodenním životě.
Snažím se u každého najít jeho silné stránky, tedy schopnosti a dovednosti, kterými vyniká, a podporovat jeho další rozvoj.

Mgr. Jana Brodská
- ředitelka školy
- třídní učitelka 5. třídy
Mgr. Jana Brodská
Vystudovala jsem obor učitelství 1. stupně. Výběr profese byl jasnou volbou ‒ od dětství mě provázejí učení, pohyb a umění (navštěvovala jsem třídu s rozšířenou výukou moderní gymnastiky a současně i výtvarný a taneční obor na ZUŠ Opava).
Vedle své profese jsem se díky dcerám řadu let věnovala trenérství estetické skupinové gymnastiky.
Pravou školou života je pro mě rodina a naše škola. Navzájem se od sebe učíme, vnímáme své pocity, nálady, úspěchy i neúspěchy. Stejně jako s rodinou i se svými žáky ráda měním prostředí: prostředí třídy za park, hory, knihovnu nebo galerii.
Vedle své profese jsem se díky dcerám řadu let věnovala trenérství estetické skupinové gymnastiky.
Pravou školou života je pro mě rodina a naše škola. Navzájem se od sebe učíme, vnímáme své pocity, nálady, úspěchy i neúspěchy. Stejně jako s rodinou i se svými žáky ráda měním prostředí: prostředí třídy za park, hory, knihovnu nebo galerii.

Anna Vajdová
- třídní učitelka 2. třídy
Anna Vajdová
Jsem studentkou pětiletého oboru Učitelství 1. st. ZŠ se specializací na výtvarnou výchovu na PedF UK. Po gymnáziu jsem se pro tento obor rozhodla, protože v práci s dětmi vidím smysl. Měla jsem brigádu ve školce, vypomáhala jsem s hlídáním dětí a vedla jsem skupinky na dětském táboře, kam jsem od dětství sama jezdila.
Po chvíli strávené na univerzitě jsem měla konečně možnost nahlédnout do škol i z jiné strany než pouze jako žák. Díky tomu jsem si uvědomila, že vzdělávací systém a postup škol, kterými jsem prošla, mi nevyhovoval a dostatečně mě nemotivoval. Ráda bych pomohla vytvořit takové školní prostředí, které bude děti motivovat a podporovat v dalším studiu a rozvoji, aby je učení především bavilo a samy chtěly vědět víc.
Ve volném čase ráda maluji, kreslím, peču a dekoruji dorty, vařím, čtu nebo chodím na procházky. Ráda zkouším nové činnosti.
Po chvíli strávené na univerzitě jsem měla konečně možnost nahlédnout do škol i z jiné strany než pouze jako žák. Díky tomu jsem si uvědomila, že vzdělávací systém a postup škol, kterými jsem prošla, mi nevyhovoval a dostatečně mě nemotivoval. Ráda bych pomohla vytvořit takové školní prostředí, které bude děti motivovat a podporovat v dalším studiu a rozvoji, aby je učení především bavilo a samy chtěly vědět víc.
Ve volném čase ráda maluji, kreslím, peču a dekoruji dorty, vařím, čtu nebo chodím na procházky. Ráda zkouším nové činnosti.

Mgr. Hana Freitagová
- tandemová učitelka ve 2. třídě
Mgr. Hana Freitagová
Vystudovala jsem obor učitelství I. stupně pro ZŠ na PedF UK. Na pedagogickou
fakultu jsem se dostala po studiu gymnázia. Už během středoškolského studia jsem vedla příměstské
tábory a zjistila, že mě práce s dětmi baví. Z minulosti mám zkušenost s prací asistenta pedagoga na
státní základní škole, vedením každoročních příměstských táborů při DDM a hlídáním dětí. Při práci s
dětmi mě vždy něco překvapí. Ráda bych, aby si děti ze školy odnášely hlavně lásku k poznávání, chuť
diskutovat i spolupracovat.
Volný čas nejraději trávím se svým psem na nejrůznějších výletech.

Mgr. Adriana Buday
- třídní učitelka 3. třídy
Mgr. Adriana Buday
Vystudovala jsem PeF UK a FF UK (obory Speciální pedagogika a Sociální práce). Už při škole jsem ráda pracovala s dětmi. Moje největší pracovní výzva byla MŠ a ZŠ Smiling Crocodile, kde jsem šest let působila jako třídní učitelka pro děti s kombinovaným postižením a jako muzikoterapeutka v mateřské škole. Díky tomu jsem se naučila přistupovat k dětem individuálně a s respektem.
Dětem naslouchám a ráda s nimi rozvíjím jejich kreativitu. Celý život miluji pohyb a tanec, vystudovala jsem taneční konzervatoř Duncan Centre a momentálně v rámci celoživotního vzdělávání studuji kurz Kreativní pedagogiky na DAMU.
Dětem naslouchám a ráda s nimi rozvíjím jejich kreativitu. Celý život miluji pohyb a tanec, vystudovala jsem taneční konzervatoř Duncan Centre a momentálně v rámci celoživotního vzdělávání studuji kurz Kreativní pedagogiky na DAMU.

Lucie Jindrová
- tandemová učitelka ve 3. třídě
Lucie Jindrová
Dokončuji učitelství pro 1. stupeň ZŠ se zaměřením na hudební výchovu na PeF UK. Můj pohled na výchovu a vzdělávání utvořila Montessori škola, ve které jsem vyrostla, a skautské prostředí, které je pro mě druhým domovem. Zkušenost s inovativními přístupy k výuce jsme získávala také ve Scioškole, kde jsem působila jako průvodce ve druhém trojročí.

Mgr. Olga Štefanová
- třídní učitelka 4. třídy
Mgr. Olga Štefanová
V roce 2008 jsem dokončila studium učitelství pro 1. stupeň ZŠ se specializací na výtvarnou výchovu. Jako třídní učitelka jsem začala pracovat již v posledním roce studia a s přestávkou – vyplněnou péčí o své dvě děti – tak působím doposud.
Pedagogické zkušenosti jsem získávala mimo jiné jako průvodce v Montessori škole. Ráda se dále vzdělávám v nových pedagogických metodách a dalších oblastech. Absolvovala jsem seminář primární prevence úrazů dětí a mládeže a kurzy zaměřené na Montessori pedagogiku, tvorbu individuálního vzdělávacího plánu a plánu pedagogické podpory.
Mám zkušenost s prací s nadanými dětmi i s dětmi s poruchami učení a chování. Dlouhodobě se věnuji řízení školních projektů a práci ve skupinách.
Ke každému dítěti se snažím přistupovat s pokorou a s touhou napomoci rozvinout jeho nadání. Volné chvíle ráda trávím se svou rodinou. Cestujeme, sportujeme a poznáváme krásy přírody.
Pedagogické zkušenosti jsem získávala mimo jiné jako průvodce v Montessori škole. Ráda se dále vzdělávám v nových pedagogických metodách a dalších oblastech. Absolvovala jsem seminář primární prevence úrazů dětí a mládeže a kurzy zaměřené na Montessori pedagogiku, tvorbu individuálního vzdělávacího plánu a plánu pedagogické podpory.
Mám zkušenost s prací s nadanými dětmi i s dětmi s poruchami učení a chování. Dlouhodobě se věnuji řízení školních projektů a práci ve skupinách.
Ke každému dítěti se snažím přistupovat s pokorou a s touhou napomoci rozvinout jeho nadání. Volné chvíle ráda trávím se svou rodinou. Cestujeme, sportujeme a poznáváme krásy přírody.

Mgr. Kamila Plísková
- tandemová učitelka ve 4. třídě
Mgr. Kamila Plísková
Vystudovala jsem bohemistiku na FF UK a v navazujícím studiu jsem zvolila obor Učitelství češtiny jako cizího jazyka.
Věnovala jsem se výuce malých i dospělých cizinců v různých státních i neziskových institucích (ÚJOP UK, Poradna pro integraci aj.). Dva roky jsem také pracovala na 1. stupni ZŠ, kde jsem vedla přípravný kurz, kroužek češtiny, hodiny čtení, slohu či angličtiny a působila jsem tam jako asistentka pedagoga.
Mou celoživotní vášní je tanec a pohyb, aktivně se věnuji současnému tanci, gaga movement language nebo párové akrobacii. A tak jsem se rozhodla tento koníček promítnout do své profese a začala jsem navštěvovat kurz Taneční a pohybová pedagogika na pražské HAMU.
Baví mě pracovat s různorodostí a brát ji jako výhodu, která nás i výuku rozvíjí a posouvá kupředu.
Věnovala jsem se výuce malých i dospělých cizinců v různých státních i neziskových institucích (ÚJOP UK, Poradna pro integraci aj.). Dva roky jsem také pracovala na 1. stupni ZŠ, kde jsem vedla přípravný kurz, kroužek češtiny, hodiny čtení, slohu či angličtiny a působila jsem tam jako asistentka pedagoga.
Mou celoživotní vášní je tanec a pohyb, aktivně se věnuji současnému tanci, gaga movement language nebo párové akrobacii. A tak jsem se rozhodla tento koníček promítnout do své profese a začala jsem navštěvovat kurz Taneční a pohybová pedagogika na pražské HAMU.
Baví mě pracovat s různorodostí a brát ji jako výhodu, která nás i výuku rozvíjí a posouvá kupředu.

Bc. Tereza Procházková
- asistentka ve 4. třídě
Bc. Tereza Procházková
Vystudovala jsem obor Sociální a kulturní antropologie na filosofické fakultě Západočeské univerzity v
Plzni. Po mateřské dovolené jsem začala pracovat v sociálních službách se seniory. Při té příležitosti
jsem pracovala i jako dobrovolník v mateřském centru a na letních příměstských táborech. Zjistila
jsem, že mě spíše naplňuje práce s dětmi. V posledních dvou letech jsem pracovala jako sociální
pracovník a terénní sociální pracovník v nízkoprahových klubech v programech pro děti a mládež v
organizacích Point Milovice z. ú. a Proxima Sociale o. p. s.. V průběhu tohoto času jsem si doplnila
vzdělání pro asistenta pedagoga a pedagoga volného času, abych se mohla dále věnovat práci s dětmi
ve školství.

Mgr. Markéta Těthalová, Ph.D.
- tandemová učitelka v 5. třídě
- školní parlament
Mgr. Markéta Těthalová, Ph.D.
Vystudovala jsem učitelství dějepisu a společenských věd na Technické univerzitě v Liberci, na Erasmu ve Vídni jsem měla intenzivní možnost zapojit se do pedagogických praxí a učení v tandemu. Učila jsem také na mezinárodní škole v Praze, takže mám zkušenost i s žáky-cizinci a s individualizací výuky.
S dětmi pracuji již od mládí, kdy jsem je vedla ve skautu. Skautská výchova mi dala lásku k přírodě a odpovědný přístup k občanství, což jsou věci, které se snažím předávat dál. Mám ráda moderní technologie, knihy a účastním se historických rekonstrukcí.
S dětmi pracuji již od mládí, kdy jsem je vedla ve skautu. Skautská výchova mi dala lásku k přírodě a odpovědný přístup k občanství, což jsou věci, které se snažím předávat dál. Mám ráda moderní technologie, knihy a účastním se historických rekonstrukcí.

Mgr. Markéta Škrnová Frýbová
- třídní učitelka 6. třídy
- vyučující angličtiny
- koncepce výuky angličtiny a cizích jazyků na celé škole
Mgr. Markéta Škrnová Frýbová
Vystudovala jsem Ústav informačních technologií a knihovnictví na FF UK v Praze. Ačkoli mě metody práce s informacemi stále baví, ještě více mi činí potěšení výuka angličtiny, které se věnuji více než 20 let.
Své zkušenosti jsem nejdříve sbírala ve Velké Británii, posléze v ČR ‒ úroveň C1 dle CEFR. Pracovala jsem s předškolními dětmi a dětmi mladšího školního věku, vedu také přípravu na Cambridgeské zkoušky, o prázdninách pak letní tábory s AJ a víkendové „science workshopy“ pro děti.
Byla bych ráda, kdyby děti vnímaly cizí jazyk ne jako soubor slovíček, které je třeba se naučit, nýbrž jako prostředek pro dorozumění v běžných situacích a navazování nových kamarádství.
Své zkušenosti jsem nejdříve sbírala ve Velké Británii, posléze v ČR ‒ úroveň C1 dle CEFR. Pracovala jsem s předškolními dětmi a dětmi mladšího školního věku, vedu také přípravu na Cambridgeské zkoušky, o prázdninách pak letní tábory s AJ a víkendové „science workshopy“ pro děti.
Byla bych ráda, kdyby děti vnímaly cizí jazyk ne jako soubor slovíček, které je třeba se naučit, nýbrž jako prostředek pro dorozumění v běžných situacích a navazování nových kamarádství.

Mgr. Jan Pevný
- třídní učitel 7. třídy
- školní parlament
Mgr. Jan Pevný
Studoval jsem humanitní studia a sociologii na Univerzitě Karlově v Praze. Na naší škole bych postupně rád uplatňoval své zkušenosti, které mám z jiné inovativní školy, kde jsem vedl na prvním stupni nejstarší třídu a věnoval se projektové výuce a zavádění žákovského parlamentu.
Rád se posouvám dál a rozvíjím kompetence nejen vlastní, ale především kompetence dětí. Věřím v partnerský přístup, kdy jsou všichni na jedné lodi a učí se navzájem – děti, učitelé a rodiče.
Rád se posouvám dál a rozvíjím kompetence nejen vlastní, ale především kompetence dětí. Věřím v partnerský přístup, kdy jsou všichni na jedné lodi a učí se navzájem – děti, učitelé a rodiče.

Mgr. Tetyana Denysova
- pedagogická asistentka v 7. třídě
Tetyana Denysova
Vystudovala jsem učitelství fyziky a informatiky pro SŠ na Luhanské státní univerzitě. Vysokoškolský
diplom mám nostrifikovaný Západočeskou univerzitou v Plzni. V Praze jsem absolvovala vzdělávací
program pro asistenty pedagoga pro děti a žáky s odlišným mateřským jazykem a také semináře a
workshopy pro učitele a asistenty při podpoře žáků s odlišným mateřským jazykem, ADHD a jinými
speciálními vzdělávacími potřebami ve třídě, školní družině i při online výuce. Podporovala jsem
pedagogy, žaky a asistenti (jako vedoucí asistentka) na mezinárodní škole v Praze, takže mám
zkušenost i s žáky cizinci a s individuální výukou. Pracovala jsem jako návrhář kovových výrobků, jako
lektorka LEGO pro děti (instruktorka „LEGO education“).
Jsem autorkou kurzů pro děti „Otevřená matematika“, „Tesla“, „Užitečné procházky“ zaměřených na
poznávání světa kolem nás. Jsem organizátorkou programu „Dočasná škola pro více než 430 dětí z
Ukrajiny. Učím matematiku a logiku děti od 4 do 12 let ve vzdělávacím centru Smartessori (Praha).
Používám učení orientované na problém a prvky TRIZ (Metodika TRIZ = Tvorba a Řešení
Inovačních/Invenčních zadání), metodu NTC pro rozvoj nadaných děti (mám certifikát pro NTC
systém učení od organizace MENSA).
Ráda vedu děti ke kreativnímu přístupu k plnění úkolů, hledání nových a nestandardních řešení.
Rozvíjím jejich tvořivost. Pomáhám studovat svět, provádět experimenty – fyzikální, chemické.
Chci dělat děti šťastnými. Pomáhám jim s jejich vlastními objevy, pomáhám jim vidět svět z různých
stran. Při výuce dětí používám vzdělávací hry. Souhlasím se Sokratem: "V každém člověku je slunce.
Nechte ho svítit." V každém dítěti je slunce! Stačí mu pomoci a dát mu lesk.

Bethany Adams
- vyučující angličtiny
Bethany Adams Dočkalová
Vystudovala jsem bakalářské studium divadelního umění (scenáristika a herectví) na Boise State University v USA, kde jsem také získala certifikát TEFL. V roce 2007 jsem se přestěhovala do Prahy a od té doby se tu věnuji herectví, výuce angličtiny i vedení dramatických kroužků. Učila jsem ve třech různých českých školách, z nichž jedna byla bilingvní, v soukromých jazykových školách i jako soukromý učitel. Pět let jsem měla svůj vlastní kurz výuky angličtiny pro děti.
Díky herectví a scenáristice jsem kreativní, to se promítá i do výuky. Současně se zajímám o různé učební styly a individuální odlišnosti mezi lidmi. Kromě výše uvedeného nabízím také lekce pro dospělé zaměřené na coaching, komunikační dovednosti a rétoriku v obchodní sféře. Více se o mě dozvíte na webu www.bethanyadams.net.
Když nepracuji, miluji čtení dobrých románů, poslouchání podcastů, sledování televize a filmů, jednoduše řečeno – hledání hezkých příběhů všude tam, kde se dají nalézt.
Díky herectví a scenáristice jsem kreativní, to se promítá i do výuky. Současně se zajímám o různé učební styly a individuální odlišnosti mezi lidmi. Kromě výše uvedeného nabízím také lekce pro dospělé zaměřené na coaching, komunikační dovednosti a rétoriku v obchodní sféře. Více se o mě dozvíte na webu www.bethanyadams.net.
Když nepracuji, miluji čtení dobrých románů, poslouchání podcastů, sledování televize a filmů, jednoduše řečeno – hledání hezkých příběhů všude tam, kde se dají nalézt.

Mgr. Alyssa Dillard
- vyučující angličtiny
- podpora bilingvních žáků
- doprovod na expedicích
Mgr. Alyssa Dillard
Pocházím z Texasu v USA. Už 5 let žiju v Praze, kde jsem ukončila studium na DAMU. Angličtinu a umění vyučuji už řadu let: nejprve jsem působila v Austinu v Texasu, nyní pracuji pro neziskovou organizaci Creative Action. Když neučím, pracuji také jako hudebnice a divadelní režisérka.
Miluju svůj život v Praze, učení a sdílení zážitků se žáky. Při výuce využívám metod vyprávění, pohybu i třeba cvičení všímavosti, aby se moji žáci dostali do úzkého kontaktu s angličtinou a učili se efektivně. Více o mně se dozvíte také na https://www.alyssadillard.com/
Miluju svůj život v Praze, učení a sdílení zážitků se žáky. Při výuce využívám metod vyprávění, pohybu i třeba cvičení všímavosti, aby se moji žáci dostali do úzkého kontaktu s angličtinou a učili se efektivně. Více o mně se dozvíte také na https://www.alyssadillard.com/

Mgr. Jiří Krůček
- učitel IKT
Mgr. Jiří Krůček
Vystudoval jsem MFF UK, obor softwarové inženýrství, a doplnil si pedagogické vzdělání v rámci
programu Učitel naživo. Vedle svého hlavního zaměstnání, IT specialisty, rád pracuji s dětmi, snažím
se je nadchnout a rozvíjet u nich zájem o moderní technologie. Ve volném čase sportuji, hraji s přáteli
deskové hry či sáhnu po nějaké dobré knize, povětšinou literatuře faktu.

Mgr. Lucia Paušlyová
- učitelka přírodovědných předmětů
Mgr. Lucia Paušlyová
Vystudovala jsem Molekulární biologii a biochemii organismů a Buněčnou a vývojovou biologii na
Přírodovědecké fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Během studií jsme se rozhodla pro získání
pedagogické způsobilosti. Převážila chuť sdílet nabyté zkušenosti s dětmi a spolu s nimi prozkoumávat témata
biologie z jiných perspektiv, být jim průvodcem v hledání souvislostí s dalšími oblastmi. Mám
zkušenosti s prací s dětmi různého věku, od průvodcování v lesním klubu přes lektorování
volnočasových a vzdělávacích aktivit pro děti ve vyloučených lokalitách či jako učitelka přírodopisu.
Moje aktivity odráží můj zájem o bádání, vzdělávání a udržitelnou společnost s respektem k
odlišnostem. Absolvovala jsem kurzy metod Feuersteinova instrumentálního obohacování a těší mě,
když mohu pomáhat odhalovat dětský potenciál. Souzním s názorem, že každý máme své silné
stránky i možnosti dalšího rozvoje, které lze odkrývat. Jsem také velký fanoušek konceptu nenásilné
komunikace. Nadále se věnuji vzdělávací podpoře dětí žijících v sociálně nepříznivých podmínkách a
konzultantské podpoře škol zapojených v programu Ekoškola. Miluji chůzi a vrtání v hlíně. Ve volném
čase se ráda toulám přírodou a spolu s dcerou výtvarně experimentuji.

Kristýna Lassigová
- vedoucí odpoledního klubu
Kristýna Lassigová
Vystudovala jsem střední odbornou školu služeb v oboru sociální pracovník a již při studiu jsem měla možnost pracovat se seniory a dětmi od kojenců až po děti staršího školního věku. Nejčastěji jsem se však vracela do DDM hl. m. Prahy, kde jsem získala nejvíce zkušeností.
V ZŠ Lyčkovo náměstí jsem působila jako organizátor volného času. Dva roky jsem pracovala také jako příležitostná chůva v jedné francouzské rodině žijící v Praze. Pět let jsme se aktivně podílela na organizaci letních táborů pro děti a tvorbě programů pro ně, z toho jeden rok jako zdravotník zotavovacích akcí.
Ve svém volném čase se zabývám přírodou a zvířaty. Aktivně účastním záchrany psů z nevhodných podmínek a jejich převýchovou.
V ZŠ Lyčkovo náměstí jsem působila jako organizátor volného času. Dva roky jsem pracovala také jako příležitostná chůva v jedné francouzské rodině žijící v Praze. Pět let jsme se aktivně podílela na organizaci letních táborů pro děti a tvorbě programů pro ně, z toho jeden rok jako zdravotník zotavovacích akcí.
Ve svém volném čase se zabývám přírodou a zvířaty. Aktivně účastním záchrany psů z nevhodných podmínek a jejich převýchovou.

Patrik Buday
- asistent v odpoledním klubu
- podílí se na sportovních kroužcích
Patrik Buday
Když mi bylo pět let, byl jsem společně s bratrem umístěn v Klokánku, a nakonec jsme vyrůstali bez rodičů. Nebylo to lehké, ale teď z toho především čerpám. Díky této zkušenosti mohu pomáhat nejen dětem, které prošly nebo procházejí podobnou nelehkou životní etapou. Vystudoval jsem obor kuchař – číšník a profesi se věnoval deset let.
V roce 2018 jsem založil organizaci Buday. Práce CEO mě naučila být empatický, najít u každého silné stránky a podporovat jej.
V roce 2018 jsem založil organizaci Buday. Práce CEO mě naučila být empatický, najít u každého silné stránky a podporovat jej.

Andrea Curylová
- vyučující v odpoledním klubu
Andrea Curylová
Vystudovala jsme hotelovou akademii a v gastronomii jsme deset let působila. Vždy mě lákala práce s
dětmi. Po narození syna jsme se začala více zajímat o vzdělávání, motivaci i všeobecný rozvoj dětí. To
mě přivedlo do našeho školního odpoledního klubu. Vzdělávání v tomto směru považuji za moc
důležité, proto jsem je rozhodla pro studium vychovatelství na UK. Na práci s dětmi miluji
různorodost, dobrou náladu a otevřenost dětí. Ve volném čase se věnuji rodině, moc ráda tvořím,
šiju, ráda peču a užívám si procházky přírodou.

Mgr. Jana Janáčová
- zkušená office manažerka a pravá ruka pedagogického týmu
Mgr. Jana Janáčová
Vystudovala jsem sociální pedagogiku a před založením rodiny jsem působila jako vychovatelka ve středisku výchovné péče. Pedagogickou praxi i orientaci v administrativě jsem získala také v neziskové organizaci DYS-centru Praha, u. ú. Před příchodem do školy jsem působila na Lince Bezpečí, podílela jsem se na zajištění vzdělávání, chodu organizace a především komunikaci se zaměstnanci.
Mám ráda věci připravené a promyšlené. Organizační úkoly beru jako výzvu jak v rodině, tak v práci. Mým cílem je vnímat potřeby školy, propojení dětí, rodičů a zaměstnanců a vytvořit všem co nejpřívětivější zázemí.
Mám ráda věci připravené a promyšlené. Organizační úkoly beru jako výzvu jak v rodině, tak v práci. Mým cílem je vnímat potřeby školy, propojení dětí, rodičů a zaměstnanců a vytvořit všem co nejpřívětivější zázemí.

Copy of Andrea Curylová
- Copy of
vyučující v odpoledním klubu
Copy of Více o Andree Curylové
Copy of Andrea Curylová
Copy of Vystudovala jsme hotelovou akademii a v gastronomii jsme deset let působila. Vždy mě lákala práce s dětmi. Po narození syna jsme se začala více zajímat o vzdělávání, motivaci i všeobecný rozvoj dětí. To mě přivedlo do našeho školního odpoledního klubu. Vzdělávání v tomto směru považuji za moc důležité, proto jsem je rozhodla pro studium vychovatelství na UK. Na práci s dětmi miluji různorodost a otevřenost dětí. Ve volném čase se věnuji rodině, moc ráda tvořím, šiju, ráda peču a užívám si procházky přírodou.